Wednesday, July 9, 2008

Minyak Lintah Asli

Amaran
"Jangan berani cuba minyak lintah kalau belum kahwin"

"Minyak lintah khas dibuat secara tradisional untuk mengatasi masalah alat cepat ejakulasi,lembik kurang panjang dan kecil"


Minyak Lintah Asli
Tok Wan


Minyak lintah asli keluaran Tok Wan daripada utara semenanjung memang terkenal sebagai minyak yang betul betul power untuk membesar,menguat dan memanjangkan alat sulit lelaki sehingga mencecah 6 inci dan lebih jika diurut pada alat sulit lelaki. Diedar oleh Putera Tuah Enterprise yang beroperasi di No 7,Lrg Semilang 16,Sbg Jaya,13700 Perai,Pulau Pinang.


Kelebihan Minyak Lintah Asli Tok Wan

  • Memanjangkan senjata kelakian sehingga tahap yang diingini.
  • Bertahan lebih lama semasa bersama dengan pasangan anda.
  • Memulihkan 6,666 urat kemaluan.
  • Melancarkan pancutan air mani .
  • Menambahkan nikmat dalam persetubuhan.
  • Memulihkan keanjalan urat saluran kencing dan urat saluran air mani.
  • Membahagiakan isteri anda.



Testimoni Pengguna Minyak Lintah Tok Wan

Khalid Seremban- Saya pada mulanya kurang yakin pada minyak lintah ini, tetapi disebabkan isteri saya yang selalu memperlekehkan alat sulit saya yang kecil, maka saya cuba sebotol dari Putera Tuah Ent . Memang tak rugi, lepas guna sebotol, isteri saya makin sayang kepada saya dan ingin bersama selalu.

Johan Melaka - Saya menghadapi masalah alat sulit yang kurang keras , selalu tewas sebelum sampai tengah lautan. Bila Putera Tuah memperkenalkan Minyak Lintah Tok Wan, saya tanpa ragu ragu terus order sebotol. Saya guna tak sampai sebotol dah rasa kesannya, alat sulit saya keras dan dapat meneruskan sampai penghujung . Terima Kasih Putera Tuah.

Haji Ali kelantan - Saya boleh terus menikmati kepuasan walaupun sudah berumur sejak mengamalkan urut minyak lintah asli Tok Wan.

Banyak lagi sms dan email yang kami terima yang memuji kehebatan Minyak Lintah Tok Wan , anda pula bagaimana ? ingin mencuba minyak lintah asli Tok Wan. Cara penggunaan akan disertakan jika anda order daripada kami.


Harga Pasaran Rm 35 , Kami bagi diskaun , sekarang anda boleh dapatkan dengan harga Rm 25.
Kos penghantaran percuma.

Untuk mendapatkan minyak lintah asli Tok Wan

Bank in Rm 25 kepada Wan Herman Noordin

Maybank 157091110141

dan sms Nama , alamat , nama produk, jumlah pesanan , masa dan tarikh bank in di

016 6988625

Penghantaran akan dibuat SEGERA apabila bayaran diterima.

ATAU

Poskan Postal Order Rm25 kepada

Wan Herman
No 7,Lrg Semilang 16, Sbg Jaya , 13700 ,Perai, Pulau Pinang.

Sertakan Nama anda ,alamat dan kosongkan nama penerima .

Maklumat lanjut email kepada -

Puteratuah@gmail.com

2 comments:

Unknown said...

saya ada buat diposit tunai di akaun maybank pada 6/1/2011, pukul 01.53pm sebanyak RM50.00. untuk membeli 2 botol minyak lintah asli tok wan,jadi hingga kini saya belum menerimanya?
ini saya sertakan alamat saya..
khaid ibrahim,no33 jalan bakawali 48,taman johor jaya,81100 johor bahru.tel no. 0167156499.

anyway said...

Apa kandungan dalam minyak ini? Boleh tak guna minyak ini untuk urutan zakar yang benkok atau Zakar tunduk ke bawah (patah tandan)?